ریاضیات

مباحث المپاد ریاضی اعم از جبر و نظریه اعداد و ترکیبیات و هندسه

ریاضیات

مباحث المپاد ریاضی اعم از جبر و نظریه اعداد و ترکیبیات و هندسه

سوالات مرجله اول 31 امین المپیاد ریاضی

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ

در ادامه قصد دارم سوالات 31 امین دوره لمپیاد ریاضی رو به اشتراک بگذارم .در فایلی که برای دانلود گذاشتم سوالات دوره ی مربوطه به همراه کلید پاسخ ها موجود میباشد  


نظر یادتون نره

دانلود

نظرات  (۳)

۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ محمد ملایی
سوالات خوبی بود.بد نیست المپیاد های دیگر را که به زبان انگلیسی هستند ترجمه کنید و در سایت برای دانلود قرار دهید
سلام من از مدرسه ی تیز هوشان استان قم(مدرسه ی شهید قدوسی) نظر میدم....من این ازمونو دادم و فقط هم از سوال ناجورش(سوال اخرش) خوشم اومد چون که هیجان داشت....بخاطر این که هم دو برابر سوالات دیگه بارم داشت ولی نمره ی منفی نداشت و هم چنین این که واقعا اسون بود....ولی دلیل هیجانش این بود که من 5 min بیشتر برای این سوال وقت نداشتم ولی باز هم به جواب نتونستم برسم....چون فقط 1 دونه کم گفتم(جواب من:1389.جواب اصلی:1390) و همین باعث شد که قبول نشم و باز هم همین باعث شد که ناراحت سیم و از همه مهم تر اینکه باید دروسی رو که اصلا در طول سال هم بهشون نیگا ننداخته بودم رو به اجبار بخونم...میدونم طولانی شد ولی ببخشید من یه ذره بچه ی پر حرفی ام و عادت دارم همه چیزهای جالبمو به دیگران بگم....
پاسخ:
خب  زیاد سخت به قضیه نگاه نکنید صد ها نفر مثل شما در این وضعیت هستند من هم مثل شما هستم پس ازکلی تلاش موندم پشت مرحله 2 ولی به هیچ وجه ناامید نشدم و امسال بیشتر تلاش میکنم البته امسال دیگه درسامو احمال نمیکنم

کارتون عالیه فقط اگه میشه جوابهاشونو هم بذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی